Levering af varer

​​Varemodtagelsen tager imod alle leverancer til hospitalet, dog ikke it-udstyr og private pakker til personalet.

Rigshospitalet Blegdamsvej

Åbningstider:
Mandag - torsdag kl. 7.00-14.00
Fredag kl. 7.00-13.30
Personlig henvendelse mulig.

  • Varemodtagelsen under Forsyning og Logistik tager imod alle leverancer til hospitalet, dog ikke it-udstyr og private pakker til personalet.
  • I forbindelse med modtagelsen foretages en kontrol af, om pakken er til et afsnit på hospitalet.
  • Når vi overfor leverandøren/distributøren kvitterer for pakkerne, kvitterer vi kun for modtagelsen af pakken, men ikke for om pakkens tilstand er i orden. 
  • Pakker som modtages i ringe tilstand, leveres hurtigt til modtageren, som så kan tage stilling til eventuel reklamation
  • Pakker bringes videre ud til modtageren på de faste leveringsdage, som følger leveringsdage fra regionslageret.
  • Hvis afsnittet bestiller varer til hastelevering, skal det leveres udenom varemodtagelsen, hvis det ønskes.
  • Ved modtagelse af køle-/frostvarer tages stilling til, hvornår de kan bringes ud samme dag.
  • Værdipakker bestilles til direkte levering udenom varemodtagelsen.

Kontakt

​Varemodtagelsen 
Henrik Harpestrengs Vej 10B
2100 København Ø
Telefon: 35 45 32 92 (daglig tlf. tid fra kl. 12-14)

Mail: rh-fp-brik@regionh.dk

Rigshospitalet Glostrup

Åbningstider
Alle hverdage kl. 7.15-14.45
Personlig henvendelse mulig.

  • Varemodtagelsen under Forsyning og Logistik tager imod alle leverancer til hospitalet, dog ikke it-udstyr og private pakker til personalet.
  • I forbindelse med modtagelsen foretages en kontrol af, om pakken er til et afsnit på hospitalet.
  • Når vi overfor leverandøren/distributøren kvitterer for pakkerne, kvitterer vi kun for modtagelsen af pakken, men ikke for om pakkens tilstand er i orden. 
  • Pakker som modtages i ringe tilstand, leveres hurtigt til modtageren, som så kan tage stilling til eventuel reklamation
  • Pakker bringes videre ud til modtageren på de faste leveringsdage, som følger leveringsdage fra regionslageret.
  • Hasteleveringer afsnittet selv har bestilt, køres med ud til afsnittet på de faste leveringsdage. Ved hasteleveringer i Varemodtagelsen på øvrige ugedage, er det afsnittets ansvar selv at afhente det i Varemodtagelsen.
  • Ved modtagelse af køle-/frostvarer tages stilling til, hvornår de kan bringes ud samme dag.
  • Værdipakker bestilles til direkte levering udenom varemodtagelsen. 
  • Vi leverer medicin direkte efter levering fra Regionsapoteket. Ved leveringen kvitteres for antallet af medicinkasser af en medarbejder fra afsnittet. Tomme medicinkasser og returmedicin lagt i plomberede medicinkasser, placeres i medicinrummet eller ved post-ud kurven, og tages med retur ved næste levering.
  • Varemodtagelsen afhenter gerne kasser med donationsvarer/ulandskasser.
Kontakt 
Varemodtagelsen
Valdemar Hansens Vej 4
2600 Glostrup
Telefon: 38 63 23 50
Redaktør