Meld afbud til Medicinsk Afdeling

​​Her har du mulighed for at melde afbud på e-mail, hvis du bliver forhindret i at møde op til en tid på Medicinsk afdeling.

​​Du skal melde afbud ved at sende en e-mail til det ambulatorium​, der står anført i det indkaldelsesbrev, du har modtaget.​

Dette skal du oplyse I mailen 

  • Navn
  • Efternavn
  • CPR-nummer
  • Telefonnummer
  • E-mail
  • Hvornår du har en tid
  • I hvilket afsnit/ambulatorium du har en tid
  • Om du ønsker at få tilsendt den førstkommende ledige ambulante tid med posten
  • Om du selv kontakter ambulatoriet og aftaler en ny tid

Skriv til os me​d s​ikker digital post (login ​med NemID).​

Kontakt afdelingerne

Geriatrisk ambulatorium

Kardiologisk ambulatorium

Medicinsk ambulatorium

Personfølsomme henvendelser

Hvis din henvendelse indeholder CPR-nummer, adresse eller oplysninger om helbredsforhold (personfølsomme oplysninger) skal du bruge sikker digital post.
Læs mere om sikker digital post på borger.dk

Øvrige henvendelser

Har du generelle spørgsmål, der ikke indeholder personfølsomme oplysninger, kan du skrive til: 

Geriatrisk ambulatorium

geriatriskambulatorium.rigshospitalet@regionh.dk

Kardiologisk ambulatorium
mak41.rigshospitalet@regionh.dk

Medicinsk ambulatorium
mae09.rigshospitalet@regionh.dk

Redaktør